Scheermerk neemt hipsterbaarden op de hak in “Schick: free your skin” [advert] #print

Hoe maak je nou een scherpe (whehe) reclamecampagne voor iets dat zo plat is als een scheermesje?! Het scheermesjesmerk Schick slaagde er al eerder met een mooie minimalistische printcampagne en ze flikken het weer. Nu door op de dikke baarden (die vaak nog dikker zijn dan de rand van hun omgevouwen broek en de banden van hun bakfiets) van de hipsters in te spelen… Goed gevonden en even goed kijken! Eraf met die dikke baard (vooral nu met dit weer) en scheer je weg Hipster.
Bron: AdsOfTheWorld
De campagne is gemaakt door:
Advertising Agency: Y&R, Auckland, New Zealand
Chief Creative Officer: Josh Moore
Art Directors: Tom Paine, Mark Tallis, Tom Paine
Copywriter: Cameron Dowsett
Producer: Michele Richards
Associate Creative Director: Tom Paine
Agency Executive Producer: Christina Hazard
Agency Producer: Marique Knight
Photographer: Troy Goodall
Retoucher: Electric Art
Designer: Lex Fleming
Senior Account Manager: Mike Keen